fredag 8. februar 2008

KJÆRE MOR



En mor er et alminnelig mennske med helt alminnelige egenskaper ,du betyr så mye,forlanger så lite og gir avdeg selv GRATULERER MED DAGEN
Ja da er denne helga reist,denne helga har gått veldig fort (som vanlig),har hatt besøk fra stryn ,vi har kosa oss .På etter middag kom min elste datter med fam.det er alltid koselig ,vi kosa oss ,med morsdags kake .Morsdagen lokka fram minna , da ungane var små,sto med hjemmelaga kort i handa , spent i døropningen om eg var våken ,frokosten var ordna,på eit brett,egget datt ned tre fire ganger før dei kom bort til senga, he he koselig var det ivertfall
Ha ein fin kveld.

3 kommentarer:

Lene sa...

Hei, Gerd :)

Sånn helt på tampen av morsdagen, rekker jeg akkurat å få gratulere deg :)

Så fint et morsdagsinnlegg du hadde laget, og sååå koselig å få besøk med kake. Det fikk ikke jeg i dag, men har jobbet, skjønner du. Og vi er nå så flinke til å "feire" både morsdag og farsdag på hvilke som helst dager her i gården, så da så :) Flinke til å kose oss og ta vare på hverandre :)

Ha ei riktig god natt:)

Ja, duuu - så må jeg bare få sagt at det bildet du har kalt engler i snøen, bare var sååå fint :)))

Nattinatt :)

marita sa...

he he , det med eggene vart vist en gjenganger ,i va sikkert så flirfull som vanlig.

Lene sa...

Tusen takk for koselig bursdagshilsen :)

Vet du - de rosene heter Amnesia og er en av mine favoritter. Men vanligbis er de ganske dyre. De kommer som regel bare som snitt, og sjelden i bunt. Men blomsterhandleren hadde gjort en feil i forbindelse med et bryllup og bestilt tre bøtter i stedenfor tre buketter. Dermed solgte de ut overskuddsbukettene rimelig, og jeg var jo kjempeglad :)

Ha en fin Valentinesdag :)
Klem :)