tirsdag 2. desember 2008

LITT ADVENT

Nytt i år er de lysestakene ,som eg har kjøpt ,med Marita på H.T.S.
Er det noe snille barn her,å det var det.








Da blei den gamle gode advents duken tatt fram,koselig å pynte til
advent









ja da er det advent igjen å dagane går veldeig fort no,det er mye som skjer ,i helga var det julegran tenning , ved vår gamle skole det har blitt en tradisjon i bygda vår,der blei det synget julesanger,vi fikk servert julegløgg ,til slutt kom julenissen ,til glede for mange, både store å små,det vanke godtepose også.Seinare på kvelden var vi i vågøy kyrkje på en konsert ,fin musikk å sang.

2 kommentarer:

Grete sa...

Heisann! Ja det var trivelig å se litt bygdafolk på søndag. Artig med alle disse småtassene,det har vært litt labert her siden vi "la opp":)
Flotte lysestaker du har kjøpt, må nok ta meg en tur inn til Marita jeg også,ihvertfall for å kikke...og bli fristet.
Du får ha en fin adventshelg !
Klem fra Grete.

-Mitt lille rede- sa...

Så fint du har pyntet til advent! Finer farger dette. Her går det litt i både lilla og rødt for tiden, siden jeg var så tidlig ute med julepynten også, men shit au, det går bra det au :-)

Nydlige bilder fra turen til Bardufoss!
Og den lille søte kattepusen over her, var så nusselig.