mandag 2. mars 2009

TA DET LITT ROLIGARE

Når en ser på disse nydelige jentene ,så er det som å reise til bake i tid.


Hvorfor må det alltid, være noe som haster?Noen gnager er det best å ikke gjøre noen ting,og la værden gå sin gang.Sånn dag har det vært til meg idag ,etter eg har hvert på jobb i helga ,så har eg fri i dag,på jobben har det vært veldig mye sykdom det siste 3 ukene.Eg har godt fri ,men når eg vakna i dag ,så kjenner eg at kroppen treng ein hvile dag,så i dag blir det å gjøre det høgst nødvendigste.Eg sitter å nyter dagen i dag på min lillestue krok,kikker inn i blogg værden, da fant eg disse koselige .BILDENE



2 kommentarer:

Elisabeth sa...

Takk for det. Muligheten for å få med barna på tur er mye større dersom de får ta med seg hver sin pakke med kjeks og ei saftflaske, så det får de ta med seg når vi er på tur.
Denne gangen var det nok turen ned igjen på rumpeakebrett som lokket mest ;-)

Kjempefine bilder du har lagt ut.
Ta det med ro, det er viktig å hente seg inn igjen!

Grete sa...

Smaker sikkert med en fridag etter arbeidshelg. Her hos meg går det for så mest i slow motion det meste av tiden, bra det er vår snart...begynner å bli drittlei innelivet!
Ønsker deg en flott dag!