onsdag 26. mars 2008

PÅSKESLUTT

Hadde lyst til å vise noen bilder som min mellomste datter har malt ,her er et hun malte til sin sjef ,han hadde ønske om et bilde i brun toner,det blei fint syns eg.Dette bilde fikk vi til julegave .



Her er min mellomste datter,hun er 27år



Da er Påsken over for denne gang ,og kjempe fint vær har det blitt,syn at det var dårlig vær i påsken ,når en hadde fri fra skole og jobb men været rår en ikke med ,men når sola kommer igjen er alt glemt Mine to døtre har reist hjem til sitt og eg og min mann er aleine igjen .Påsken har gått fort ,da er det kvardagen kommet .Det er jobb helg på meg ,så no er helligheten over for denne gang igjen.No er det å sjå fram til sommerferien,da skal vi til Spania.

3 kommentarer:

CIELO sa...

Hi.... I'm so glad I've found your lovely blog! THANK YOU, for adding my "house in the roses" to your blog... it's an honor to me!

Please come visit me!

((Huggs))

Cielo

Grete sa...

Heisann og takk for sist!
Ja så er påska over,og det er jo like greitt med det været...nei no vil vi ha vår og sommer. Fint i går da, hadde noen deilige timer på verandaen.
Ja alle ser vel frem til sommerferie, men det kunne jo vært fint med litt sol på forhånd så kroppen kan få litt "grunnlag".
Tøft å komme nedover å sole seg i 35-40 +,da snakker vi om: nordmenn stekt på begge sider :)
Ha en fin dag!

ChatrinesLiving sa...

Heihei!
Så flink din datter er!
Hun maler jo nydelige bilder!
Ha en finfin dag!
Klem fra chatrine:)