tirsdag 4. mars 2008

SKJENKEN






Fredag starta turen,først på Bolsøya ,der lånte vi bilen til min svigerfar ,han har stasjonsvogn bilen vår blei hatt i ga rasje.Ja da gikk turen til Elverum,.Lørdagen var vi å shoppa på Hamar ,det bli ny duk på skjenken ,nusselig osteklokke med rose dekor ,ny kjøkkenklokke ,Det var litt av en tur før vi kom hjem igjen,skjenken var 1,80 lang gikk på cm inn i bilen.Turen gikk innom Strømmen på søndagen først,før vi vente nesen hjem.Det gikk i 50km i timen fra Bjoli ,der var det full vinter og glatt.Vi satt bratt i nakken i sju timer,til vi kom til ferge,selvsagt,la fergen i fra da vi kom,og da var det å vente en time.Endelig gikk turen hjem til Hoem ,lykkelig at vi var fremme,trøtt å klar som vi var gledde vi oss å få krype i loppekassa ,få oss litt søvn til vi skulle på jobb neste dag.Da min mann oppdaga at nøkklene låg i Bilen i garasjen på Boløya ,uff å uff da var det å kjøre på Bolsøya igjen .håp om at ikke min svigers ikke hadde låst ga rasje porten ,jippi den var oppe ,men NEI nøkklene var tatt inn ,da var det å få svigerfar våken ,etter fem minutter var han våken ,da var det bare å få nøkklene å kjøre til Hoem igjen Da var det godt å å krype opp i senga .Neste dag kom skjenken på plass,eg tegn te at det var vert turen ,først å fremst var det kjekt å få besøke mine kjære ,attpå til ny skjenk .

4 kommentarer:

Nina i Paradiset sa...

For en tur!!

Flott sjenk da! Likte også klokka og glassklokka veldig godt!

Ellers har jeg ikke hatt det bare bra i dag, men er heldigvis over den store skjelven nå.

Satser på bedre føre over fjellet her på fredag, for da durer vi nedover igjen!

Grete sa...

Ja enkelt skal det ikke være,fint at selve turen gikk bra da,kan jo være så som så med føre denne tida på året.Fin skjenk...skulle tatt meg en tur oppover..er nå en stund siden sist.
Glemte at det var klubb før rett før,og da orka jeg ikke å ordne meg i all hast...da ble det "Farmen " i stedet.

marita sa...

jØSS dette ble bra vetu :-)
kjempefin farge på den , duken og osteklokka med roser på var også kjempefin, må nok en tur på Hoem snart skjønner jeg.

ChatrinesLiving sa...

Oida!! For en tur!!
Men godt at det hele endte godt, og værdt turen var det:)
For skjenken var nydelig! Å alt tilbehøret like så!!
Ha en kjempefin kveld!
Klem fra chatrine:)