mandag 29. september 2008

Gleder

I dag er det blogg vær ,eg tok fram ei eske som eg kjøpte meg når eg var på tur,på esken står det KUNSTEN Å VÆRE LYKKELIG BESTÅR I AT MAN GJØR SINE GLEDER ENKLE,å det har eg mange ganger tengt ,det skal ikke så mye til får at en føler glede på mange måter, ei lita gave eller kjøpe seg ein liten ting eller høre en koselig kommentar,eit rosende ord ,eller glede noen selv .Hadde det vert duft av bloggen ,så skulle dere ha kjent ei herlig duft av bark og barnål en herlig natursåpe.såpen ligger fint i ei dekorativ eske ,med et fint blått bånd rundt ,se selv,det er så lite som skal til for at det ser pent ut.
så må eg vise dere disse krokene som eg kjøpte tidligare når eg var en liten visitt i oslo,duken som de ligger på har eg kjøpt i Molde .Blonder med noen søte roser i rundt kanten.
krokene er tenkt til det nye badet ,som er under bare planlegging enda.he he,min mann sier at eg ligger minst to hakk foran han, planlegging er halve jobben vet vi.
Til slutt vil eg ta med en liten kopp som eg kjøpte meg på loppemarked på torget i Molde. Pris kr.75
søt syns eg,den skal få plass på ei hylle på kjøkkenet,men den er ikke kjøpt enda.

3 kommentarer:

Grete sa...

Knaggene var kjempefine...og så med roser på ! (sikle sikle)Tror nok at i de fleste hjem ,ligger kvinnfolka maaange hakk foran mennene når det gjelder oppussing. Her i huset er det snakk om ÅR !

Blir nok min tur å ha klubben, får se neste uke,høstferie da, men det er vel ikke mange som reiser bort likevel.

Ha en flott dag !

PS: første morgen med skraping av is,grrr! Vil ikke ha vinter!

Synnøve sa...

Her i huset ligger jeg flere hakk fremom mannen om ting som skal gjøres.Så ut til at det var et trivelig bryllupp dere har vært i.Har ikke sett sjokoladefontene før.Fikk vann i munnen av og se den jeg som elsker sjokolade dessverre.Tusen takk for kommentar på bloggen min. Ha en fin kveld.Tror ikke vi trøndere bruker pølse og kjøtt til klubb.Flesk og duppe.Det er en av livretten min.

Elisabeth sa...

Skikkelig fine kroker/knagger.
Det er sant som du skriver at det skal ikke mye til før man kjenner god glede.
Det er alltid en god følelse å kjøpe noe nytt.

God helg!