mandag 21. april 2008

DAMMEN MIN

i fjor sommer ordna eg med en dam i hagen ,den blei ikke heilt ferdig men i år må eg gjøre den heilt ferdig ,Eg kjøpte meg ei fin jente som holler en fugel,eg sette ned middags blomst den er så fin når solen skinner .Når eg sitter på verandaen,å ser ned på dammen min å hører det sildrer i fontenen da koser eg meg ,det er reine terapien det,ja da gjenstår det å se om det blir ,mange sånne fine dager, og den trua må en ha .I dag har det vert kjempefint ,heilt topp,fuglen kvitre ,det er godt å leve



Mangla noen steiner,så vi for vel ta en runde i igjen , i år også finn noen fine som kan passe inn.

8 kommentarer:

marita sa...

Dammen din var kjempefin i fjor , og blir sikkert enda finere i år når blomstrene har vokst seg enda større , og du har vert på jakt etter flere runde stener. Den jenta som du har sittenede der er jo så søt , bare nyyydeliiig.
snakkes.

ChatrinesLiving sa...

Så nydelig! Tenker det er go terapi å sitte ved dammen!
ja vi får håpe du får en nydelig sommer, og kan få nyte den til det fulle!
Ha en kjempefin dag!
Klem fra chatrine:)

Grete sa...

Så fin dammen var da, og jenta var jo helskjønn.
Nydelig med middagblomster, tror jeg må anskaffe meg noen slike,men det er vel for sent å så nå ,så jeg får høre på gartneriet.
Håper du får nyte finværet innimellom jobbinga.
Ha en fin kveld !

Elisabeth sa...

Kjempefint! Nydelig den jenta som sitter der. Den gjør mye ut av seg.

Christinas låvebutikk sa...

Nydelig dam!! Nå har varene fra green gate kommet. Gled dere!

Gry sa...

Kjempefin dam du har, vi har begynt på en selv, men tror det blir et lagvarig prosjekt.
Ha en fin våruke!
Klem Gry : )

LoneK sa...

Så nydelig det var i og rundt dammen din!
Likte jenta kjempegodt!

Magdalena sa...

takk for titten innom meg! middagsblomster er min yngste datters sommerblomst...De er bare helt uimotståelige,- vakre bilder du har!
Ha en fin vår-uke...