onsdag 9. april 2008

Rema tur (fiskebolltur)


Ja da er kofferten funnet ferm ,det er samme problemet hver gang vi damene skal på tur ,kommer spørsmålet ,skal eg ha med den toppen eller skal eg ta med den? for eg kan no få bruk for den ,og så må eg ha med den og den. Det var en billig tur ,vi kjøpte disse boksene på REMA føre jul.Vi og tre par til. Om det blir en billig tur gjenstår å sjå ,he he når turen nerma seg ,så kommer tankene, eg må ha ei ny bokse ,topp ja m. m. Sån er det bare.No ønska eg eg bare det blir fint vær når vi skal i båt ,men eg har helgardert meg med sjøsyketabeleter å det heile,ta skal bli artig håper eg

3 kommentarer:

Grete sa...

Ja dere står vel snart på farten over Skagerak. Sist jeg reiste over der, var det storm....og etter hvert var det bare jeg og John som var oppe og ruslet, alle passasjerene låg og spydde. Det var om høsten,så det er nok roligere nå.
Så dere får ha god tur da,og hils de andre! Skip o'hoi :)

ChatrinesLiving sa...

Riktig go tur! Kos deg masse masse!!
Klem fra chatrine:)

marita sa...

Billig tur ja ja , det igjenstår å se he he.
håper den var koslig da og at værgudene var på deres side.Her har det vært helt topp i dag, har vert ute nesten hele dagen, terje har vaska huset !!!! NEI IKKE INNI MEN UTVENDIG.