lørdag 3. mai 2008

DRØMMER

Her sitter eg å drømmer meg vekk, tenk om eg hadde en port som den her,med roser som slynger seg rundt, eit fryd for øye.Eg var så heldig her på morsdagen min at eg fikk meg ein blender,den har eg testet mange ganger,her på min veranda koser eg meg med ein ..


smoothie,som består av blåbæer mango bannan isbiter,joggert og jus.Da drømmer eg vidare,om
denne solsenga her,men eg Synst den er dyr eg da,men koster ingen ting å å drømme
EG liker best hvit da,her er noen stoler dei tåler rengn,det er kjekt på disse kanter enda det er spådd tropesommer i år Bedre enn hundre å femi år til bake, sies det,tiden får vise.

4 kommentarer:

Grete sa...

Ja,jeg stemmer for en skikkelig tropesommer med solseng og smooties.Kanskje ispedd med litt vin på verandaen...og grillmat da.
Håper du får tid til litt slaraffenliv på verandaen mellom arbeid og husarbeid denne uka også.
Klem fra Grete!

marita sa...

Ja man må få låv til å drømme!!!!
Har ikke noe problem med å se for meg nye hagemøbler, masse planter og en deilig kald smootie på verandaen ja.

Hadde i grunnen håpt på en forlengelse av det fine helgaværet som var , men det tok brått slutt, nå daler det noe vått fra himmelen.
see you!:-)

CIELO sa...

Lovely garden, and lovely rose arbor... thanks for sharing...

Have a blessed day

Cielo

ChatrinesLiving sa...

Heihei!
Drømme er lov! Og veldig rimelig;)
Dine ønsker her er jo nydelige da! Kunne godt tenke meg alt dette selv:)
Også den smootien da.... den så jo veeeldig go ut!
Nå ønsker jeg også i grunnen fint vær til helga, nå kan det godt regne litt, så mine gressfrø begynner å spire:)
Ønsker deg en super dag!
Klem fra chatrine:)