onsdag 21. mai 2008

ROSEBILDE OG LYSESTAKER

Her ser dere mitt rosebilde,eg kjøpte dette føre 17mai.Disse nusselige lysestakene kjøpte eg på Lovebuttiken.På lovebuttiken så hadde ho ei hylle som eg ikke har fått ut av hode ,farlig å fare på slike plass for meg.




Som mange har skjønt sikkert ,så elsker eg roser,både ute og inne.Forled en dag så fikk eg ei melling fra min datter,som bor i Elverum ,Mamma eg har finne et kjempefint rosebilde til deg ,å i disse molbil tider ,så senete ho bilde til meg ,så eg kunne dømme selv .men frøkena kjenner sin mor ,så det var mitt i blinken ,det ble bestemt der å da at dette skulle ho kjøpe det for meg ,heldig som eg var ,så skulle ho hjem til 17 mai,som dere ser så er det kommet over sofaen i stua .

7 kommentarer:

Elisabeth sa...

Nydelig bilde som ser ut til å passe perfekt hjemme hos deg.
Skikkelig fint bilde, asså.

Christinas låvebutikk sa...

Hei! Takk for det!
Har to på lager..Så bare si ifra så kan jeg legge av til deg. Kommer sikkert koppene snart også!
Ha en fin onsdagskveld!

Grete sa...

Det finnes vel ikke vakrere blomster enn roser, og det bildet ditt var skikkelig fint. Passer godt hos deg . Kanskje jeg skal kjøpe noen blomsterbilder å ha på loftet,det er temmelig minimalistisk på veggene der ,dvs ingenting.
Nei nå vil vi ha litt tørrere vær,er drittlei av regn.
Ha en fin kveld!

ChatrinesLiving sa...

Nydelige roser!
Det så riktig så sommerlig å fint ut inne hos deg nå!
Skulle hatt litt roser jeg også, skal kjøpe noen til hagen i løpet av sommeren:)

En riktig fin kveld til deg !
Klem fra chatrine:)

Christinas låvebutikk sa...

Takk for hyggelig kommentar!
Kommer vel koppene snart håper jeg. Da kan jeg ta meg en tur med de om dere vil!
Ha ei god natt!
Klem!

Grete sa...

Heisann...det ligger en utfordring til deg på bloggen min, håper du tar den:)
Ønsker deg en fin tirsdag!

Unknown sa...

Guri, ja et lekkert bilde!! Er selv totalt rosefanatiker.
Takk for hyggelig kommentar på bloggen min forresten.