torsdag 12. juni 2008

REGN OG REGN

NÅR DET ER 9 10 GRADE Å DET RENGNER ER DET DEILIG Å HA SITT LILLE REDE INNE. I DAG HAR EG HATT BESØK AV MARITA OG DANIELLA,DEI VAR EIN TUR PÅ ETTER MIDDAG HER SER DERE DANIELLA PRØVER MIN BENK PÅ KJØKKENET I EIT HAV MED PUTER SER UT TIL AT HO LIGGER
GODT
HER SER DERE MITT KJØKKEN DET ER IKKJE SÅ STORT, MEN DET BLEI KOSELIG MED NYE GARDINER OG PUTER .EG HAR IKKJE GRØNE FINGRER, MEN DENNE GRANIUMEN HAR BLITT FIN MED LITT PLEIE, FOR DEN VAR NESTEN DØD
DANIELLA TALER FOR SEG
NOA ER GARDINENE FERDIG,

DANIELLA HAR LURT SEG INN I GJEN,PASSER PERFEKT I SIN ROSA JOGGE DRAKT

MYE JOBB MED DISSE SLØYFENE,MARITA ER TOPPEN


8 kommentarer:

Nina i Paradiset sa...

Så fine bilder da!
Ser innmari koselig ut på kjøkkenet ditt!
Daniella er også til å spise opp da, bare lurer på hvordan du har fått henne til å ligge i ro så lenge at du har klart å avbilde henne?! ;)

Ellers ser jeg at du har sånne fliser som jeg ønsker meg på badet i andre etasje!
Hvor har du fått tak i de???

Gerd, p, sa...

NINA:DET ER PÅ H.T.S DET .DU STÅR PÅ DU NINA .DU HAR MYE JOBB MED DET HUSET DU HAR KJØPT,MEN EIN KJEMPE PLASS, HAR DERE FÅTT TAK I,MÅ IKKE SLITE DEG HEILT UT,TA VARE PÅ DEG SELV .

Grete sa...

Ingen tvil om at roser og romantikk ligger til familien. Kjøkkenet ble veldig koselig med nye gardiner og puter i samme stil...og Daniella da,som Nina si,hun er til å spise opp.

Ha en flott fredag....og helg!

marita sa...

Tusen takk for god reklame da mamma.
Håper det vart slik du ønsket det?

Elisabeth sa...

Daniella er sååå søt asså. Delicious!
Kjempefine bilder fra kjøkkenet ditt. Gjennomført!

Ha en fin dag.

-Mitt lille rede- sa...

Så koslig kjøkken du har da, kjempefine gardiner, puter, duker. Og for et nydlig barnebarn. Først nå i senere tid jeg har skjønt at du er mamma`n til Marita ;-)

Tusen takk for fine ord i bloggen min angående bestefar.

-Lene

Christinas låvebutikk sa...

Tusen takk for det Gerd!
Venter fortsatt på resten av koppene!! Ting tar tid!!!
Nydelige tekstiler og søt tulle!!
Ha en fin uke videre!

ChatrinesLiving sa...

Så koselig kjøkken!
Både gardiner, puter og duker har så fine rosemønstre! Virkelig en drøm!
Ser ut som den lille damen storkoser seg på benken!:)

Ha en finfin søndagskveld!
Klem fra chatrine:)