tirsdag 10. juni 2008

Vannlekarsje

Ikke så gale at det ikke er godt for noe ,Vi fikk en vannlekarsje her tideligare ,vi hadde tengt lenge på at vi skulle legge beleggningstein utanfor vår inngang ,men det har venta på seg .Til all hell he he ,så fikk vi ein vannlekarsje ,så da måtte vi grave opp å få ordna dette ,da var eg snar med å fåreslå at da må vi få lagt den steinen,det var kjempefint vær så alt gjikk etter plana,her ser dere resultatet,det gjenstår topphelle på muren ,så er det bare å plante langs muren ,tengte eg skal sette ned rosentrer ,det kom vel ikke som noe overaskelse kansje.




Den gode hjelper

5 kommentarer:

marita sa...

Dette vart fint , kjekt med en vann lekasje i ny og ne når resulsatet blir som ho deg.

Det virker så reint og fint , og ikke meinst større når man legger ute stein , ikke blir det så mye skitt som følger med inn.
Ikke bare fint men praktisk.

Elisabeth sa...

Kjempeflott.

Elisabeth sa...

Så lekkert det ble. Noen ganger er det slik at det som er galt blir til noe fint tilslutt ;)

Grete sa...

Hvis alle vannlekkasjer får en så fin utgang,ønsker jeg meg en hver sommer!
Ønsker meg stein jeg også...men du vet ,skomakerens barn har ikke sko,så da nytter det ikke å være gift med en steinlegger!
Ønsker deg en fin onsdagskveld,ser nesten ut som det lystner også nå,kanskje sola slipp til snart:)

ChatrinesLiving sa...

Heihei!
Så fint dette ble! Lekkert!
Jeg tenker også på å få lagt ut stein, men det må nok komme et annet år...
Gratulerer til din datter!
Min datter blir 17 i dag, hun bor i oslo og feirer dagen sin der:)
Min bror og søster har også bursdag i dag;) Bare min søster er her, så i morgen skal vi ut å spise kake;)

Ha en finfin torsdag!
Klem fra chatrine:)