torsdag 5. juni 2008

Rhododendron




Eg må vise dere noen av mine Rhododendron dei blomstrer så fint no,kjøpte meg ein helt ny type betunia som er ny her på gartnerie som eg handler på,den er svak rosa


Tidligare her så bestilte eg meg så mye stoff,Eg er så heldig å ha ei i fam som elsker å sy,eg passer Daniella og Marita tryller ferm ,6 pute til mine ute møbler +3 puter til min benk på kjøkkenet 9 til sammen ,duk på mitt utebord/kjøkkenbord har hun sydd til meg,pynte hanklær +gardiner brikker m. m.,eg syns det blei koselig eg ,.Her ser dere min uteplass . kjøkkenetbilde kommer seinare.



6 kommentarer:

Grete sa...

Roser og rhododendron er nydelige blomster da.Uteplassen din ser innmari koseig ut,duken ligner faktisk på min,bare at jeg kjøpte min ferdig på Kid:)
Det kunne no godt ha vært sol i dag også da syns i,nå når vi var så godt igang.
Ha en fin søndag oppi garan:)

M.E.V. foto sa...

Nydelige blomsterbilder. Den Petuniaen var kjempesøt:)

Randi sa...

Så utrolig flotte blomster du har. Fins nesten ikke noe finere enn Rododendron i full blomst.
Så flotte puter, du er jaggu meg en heldig som har så mange som syr rundt deg.

Ha en fin dag.

marita sa...

Her var det mange fine planter petuniaen var kjempefin , passet veldig godt til resten av rose stasjet dit ....ha en fin mandags kveld

liven sa...

Så kjempefine planter du har i hagen!! Mine rhododendron er vel så godt som ferdig blomstret nå!
Nå er regnet kommet også så da faller de nok fort!!
Men hagen trengte virkelig vann nå og i kveld har vi fått gjødslet også!!
Så heldig du er så har en som syr til deg!!
Flotte ting........

Ha en fin kveld:O)
Koselig at du stakk innom meg:O)

Nina i Paradiset sa...

Smellfint!
Du får hilse Marita å si at jeg kan godt passe Daniella jeg også....
(hint hint!)
Har forresten kjøpt maken petunia jeg også! ;)
De fylt er bare RÅÅÅÅ!
Ellers har jeg gravd opp enda flere stauder for å ta med til Paradiset i dag... Lurer på om jeg rekker å få de ned til høsten??