fredag 23. januar 2009

ENERGI i mørketiden/drømmebad

Hadde ikke sagt nei takk til dette badet.




Marmordama som eg kjøpte på kreta , tanke på å ha på mitt drømmebad.



For å få litt energi ,når beina verker,klar og å lei ,da er det godt å krype ned i badekaret.Eg har eit lite bad,men prøver å gjøre det koselig .Eg har kjøpt mange små ting,med tanke på et nytt bad i fremtiden også.planen er å ta eit soverom til bad.Marmordama som eg kjøpte på Kreta (såpekopp),er ein av tingene .Eg samler på parfymeflasker,di skal inn i ein glass skap er ifremtiden .

5 kommentarer:

Lisa Caroline sa...

kjempe fint mamma:) veldig romantisk :)

selv om det øverste bade vill vært helt ok å ha, så er det jo fint å gjøre det koslig av det en allerede har:)

Grete sa...

Så fine bad-bilder ! Tror nok det øverste var kanskje litt i overkant for meg. Kossen tok du med deg hjem Kretadama di? Den var nydelig.
Av div grunner så uteble jeg både her og der, men regner med å komme sterkere igjen.

Ønsker deg en flott søndag,kanskje sola dukker frem også:)

Gerd, p, sa...

kretadama blei i håndbagasjen,tok ikke sjansen på noe anna,ho var veldig tung da,men det gjikk bra.

Anonym sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Anonym sa...

Va du har fina bilder i din blogg! :)