torsdag 15. januar 2009

MYE Å SJÅ FRAM TIL










Eg sitter å tenker på mye koselig som skal skje fremover. Først å fremst så skal eg bli Bestemor igjen til en liten gutt i April.Tankene går til bake til da Lisa Caroline var fødd for 21 1/2 år siden.Det var litt tøffere svangerskap enn med mine to andre barn, for som tobarnsmor måtte eg ligge på sykehus i 7uker ,med stor fare for svangerskapsforgiftning. men alt gikk bra,rart å tenkte på at ho skal bli mamma nå. Det var ikke så mange år etter at Lisa blei fødd ,før min eldste datter Marita kom inn på mitt soverom å sa at ho skulle bli mamma.I 1994 fikk Marita en skjønn liten datter, Lisa ei "søster"og eg blei Bestemor som 39 åring. Tiden flyger,og 4.Mai 09 skal mitt første barnebarn Sandra Eirin bli konfirmert, det føles litt spesielt. Og like etter det, er det snart sommer og ferie .15 August da går turen til Kreta. Sammen med Mannen, Marita/fam og EvaBritt, det skal bli kos.


2 kommentarer:

Grete sa...

Ja det ser ut at du får et hektisk år:) Her blir det vel litt roligere,men jeg må vel være tilgjengelig sist i juli da. Ellers så blir det vel tur i mai,men ferien får vi ta når det passer.

Venter ihvertfall på vårsola nå, drittlei snø og is:(
Ønsker deg en fin helg!

IngunnBW sa...

Hei! Tusen takk for koselig kommentar i bloggen min. Det høres så fint ut å bli bestemor, gratulerer med nytt familiemedlem i april :) Da blir nok våren dobbelt så trivelig for deg. Du har mange fine bilder i bloggen din synes jeg