fredag 9. januar 2009

Syng på siste verset





Nyttårsaften feira vi med min datter Marita ,kalkun sto på menyen,voldorfsalat ,ris.m.m Det har blitt en tradisjon hos vår familie











ja no er det vel på tide å rydde ut jula,men eg er litt treg av meg så eg må sette inn noen bilder av jul å nyttår .jula reiste så fort i år,for det første var eg på jobb noen dager så ,pynta eg ikke før heilt inni julehelga, for vi rota med å få ferdig gangen .



Her er det bilde av når Arnstein fikk barskapet sitt! det var litt av et prosjekt skal jeg si dere, for jeg greide nemlig å holde det totalt hemmelig for han hele tiden! baren kjøpte jeg på HTS med Marita, så hun stod for å pakke den inn, og bringe den til Hoem. Terje plasserte den i hytten, og sa at det var en gave til Mareno.Arnstein spurte ingen spørsmål, og Julaften hjalp han Terje med å bære den stoore pakken inn på stuen. da kvelden nesten va omme, var det på tide å avsløre hvem den store pakken EGENTLIG var til, og Lisa leste opp "til guten min, fra kona di" Arnstein ser på Lisa med et skikkelig "nei nå leser du veldig feil" blikk, til hele familien begynner å gapskratte, og Lisa gjentar hvem pakken er til. Arnsten ser på meg med et spørrende blikk, og går spent til den store pakken! der er den flotte baren han har sett på så mange ganger i butikken, og det er til stor stas! og jeg er veldig fornøyd med meg selv, ikke bare at jeg traff full blink med gaven, men også at jeg greide å lure han trill rundt i år:).vi fikk mye fint til jul,når det regna på presten drypp det på klokkaren ,å det gjorde det virkelig ,med mine /våre barn lysekrone med Lisa ,rundtbord med Marita/Terje og Kaffetrakter med Eva Britt og det hadde eg ønska meg .Eg må ta med at eg fikk smykke med Arnstein(vintersmykke )

6 kommentarer:

Grete sa...

Heisann ..og godt nyttår! Ser ut at dere har hatt det fortreffelig i jula, synd at den var så kort!!
Ja tror nok vi treffes på Øyra den 24.....

Ser dere skal til Kreta i august,godt å ha noe å se frem til. Blir vel mai-tur på oss i første omgang,så får vi se seinere, blir nok en tur til.

Ha en flott helg!

Elisabeth sa...

Så artig at dere greide å lure mannen i huset. Veldig stilig skap da. Har sett på det jeg også, men det passer bare ikke inn hos oss.
Fin stemning på bildene dine. Et år til neste jul...

God helg!

Nina i Paradiset sa...

Morsom gave-historie!
Godt nyttår, forresten!
Mange flotte bilder her, ja...

marita sa...

Ja vi lurte han godt denne gangen , ikke godt å vite hvem som blir lurt neste gang.
( ser at det kanskje er på tide meg et nytt forkle, nå siden man ikke er trygg på hvor man blir publisert he he)

Lisa Caroline sa...

Så fint du har fått til å lage bilder mammsen:)

gleder meg bare til neste jul jeg nå;)

Christinas låvebutikk sa...

Hei og takk for kommentaren!
Ser lampen har fått sin plass samt andre tinger fra låven!
Deilig med tur for dere da!
Ha ei fin uke videre!!