fredag 30. januar 2009

TID FOR HJEM

No har eg sitte å sett på Tid for hjem,det er et kjempe koselig program,utrulig smarte løsninger,den her gangen var det utestue som blei trylle frem,eg drømmer selvsagt om ei sånn utestue og sommer og sol De tre på bilde syns eg er en koselig gjeng.

Da er døra til stua kommet,eg måtte smør meg med litt tålemod,den skulle komme til jul men det blei ikke rå å skaffe den før på januar,eg er no sånn at når eg bestille noe så skulle eg hatt den dagen før,er det noen som kjenner seg igjen eller ?Eg er no fornøyd med min glassdør.



3 kommentarer:

Lisa Caroline sa...

ja døra e fola fin mamma!:) passa fole godt inn både for gangen å stua sin del;)

Grete sa...

Skulle også gjerne hatt en slik hagestue som de laget i Tid for hjem,men den var sikkert ikke helt billig.
Flott den døra di da,får vel se den live på neste klubb :)

Liker ikke været i dag , altfor rått og kaldt,men ha en flott søndag likevel!

Elisabeth sa...

Kjempefin dør! Ja, kjenner meg igjen du... Skulla helst hatt alt dagen før